Szellemes történetek,borzongás

Szellemek márpedig léteznek,készülj fel a velük való találkozásra!

The rake (a figyelő)

Van egy lény akit úgy hívnak hogy a Figyelő.Úgy tartják,hogy éjjel eljön érted,és az ágy szélén ül,és néz téged.Ha pedig felébredsz akkor megöl.A testfelépítése:fehér szemei vannak,és üregesekek.A testalkata kutyaféleség.Nem lehet tudni,hogy igaz e a történet,de sokan voltak részesei ilyen találkozásnak.

Egy szemtanú vallomása 2006-ból:

Három évvel ezelőtt,éppen hazaértünk a családommal egy kirándulásból,miután a Niagara-vízeséshez utaztunk július 4-én.Mindannyian nagyon kimerültünk az egész napos utazástól és vezetéstől,ezért a férjemmel mielőbb nyugovóra tértünk a gyerekekkel.Aztán elkezdődött az éjszaka...

Körülbellül hajnali 4-kor zajra ébredtem.Először azt hittem,a férjem kiment a mosdóba,de aztán rájöttem,hogy tévedtem,így óvatosan visszalopóztam az ágyba.Ő mégis felébredt.bocsánatot kértem tőle,amiért felzavartam,ám amikor szembefordult velem,láttam,hogy levegőért kapkodott,és olyan gyorsan magához ölelte a lábait,hogy térdei lendületével mejdnem kilökött az ágyból.Ezek után szorosan megragadott engem,de nem szólt egy szót sem.

Amikor szemem hozzászokott a sötéthez,már láttam, mi késztette erre a szokatlan viselkedésre.Az a valami az ágy végénél kuporgott,felénk nézett,és olyan volt,mint egy mezítelen ember,vagy valami nagy, csupasz kutyaféleség.Testhelyzete zavarba ejtő volt,és rendellenes,mintha elütötte volna egy autó.Ki tudja miért,az én reakcióm nem  rémület volt,inkább  lesújtó állapota ragadta meg a figyelmemet.Akkor úgy gondoltam,talán a segítségünkre szorulna.A férjem eközben magzati pozíciót vett fel,és hol rám pillantott,hol visszanézett a lényre.

Ezek után,akár a villám,a teremtmény elkezdett futkosni az ágy széle körül.Gyorsan mászott ide-oda,majd fokozatosan lelassult a mozgása,és alig egy lábnyira a férjem arcától,megállt.Legalább fél percen át csend borult a szobára,a lény mozdulatlanul bámult a férjemre.Aztán kezét a párpm térdére tette,majd kirohant a hálóból az előszobába,amely a gyerekek szobájához vezetett.

Üvöltve futottam a villanykapcsolóhoz,meg akartam állítani,még mielőtt bármi kárt tesz a gyerekeimben.Amikor a folyosóra értem,a hálószoba fényében jól láthattam,amint tőlem úgy húszlábnyira a földn,görnydve guggol.Megfordult,rám nézett,az ábrázatacsupa vér volt.Feloltottam a villanyt,és megpillantottam a lányomat,Clarat.

Mialatt a férjemmel együtt a lányunkhoz szaladtunk,a lény lerohant a lépcsőn.Clara súlyosan megsérült,és csak egyszer tudott megszólalni,mielőtt meghalt:,,Ő a Figyelő"-suttogta.Azon az éjszakán,aminkor a lányunkkal a kórházba siettünk,a férjem a nagy idegesség hatására belevezette az autónkat egy tóba.Nem élte túl.

Mivel ez egy kisváros,a hírek gyorsan terjedtek.A rendőrök először segítőkészek voltak,és a helyi újság is egy csomó érdekességet közölt le,habár magát a konkrét történetet soha nem publikálták,és a helyi tévécsatorna sem foglalkozott vele.

A kisfiam és én,néhány hónapig a szüleim házához közel eső hotelben szálltunk meg.Miután úgy döntöttünk,hogy hazatérünk,elkezdtem keresni a válaszokat arra,ami velünk történt.Így találtam meg azt az embert,aki egy közeli városban élt,és hasonló élményei voltak.Felvettük a kapcsolatot,és megosztottuk a tapasztalatainkat egymással.Ő ismert két másik illetőt New Yorkból,akik szintén látták ezt a teremtményt,amit mi Figyelőnek hívunk.

Összefogtunk,és két kemény éven át megállás nélkül vadásztuk az Interneten az információkat,mire összejött egy adagra való hasonló történet és beszámoló,mely valószínűleg a Figyelő számlájára írható.Viszont egyikőnk sem talált olyan leírást,mely nyomon követhető az egész történelem folyamán.

Kutatásaink eredményeképp,az egyok újságban találtunk egy olyan írást,melyben egy kis utalást véltünk felfedezni a lénnyel kapcsolatban,de később nem írtak róla többé.Egy régi hajónplóban pedig szó szerint megemlítik a Figyelőt.Bár nem írják le konkrétan mi történt a hajón,egyértelműen kiderül,hogy minden bajért a Figyelőt teszik felelőssé.Ez volt az utolsó bejegyzés a naplóba.Néha találkozni olyan esettel is,ahol a lény többször ellátogat ugyanahhoz a személyhez.Sok ember beszél róla,ahogyan a lányom is beszélt annak idején.Nme csoda,hogy ezek után meglátogatott minket,és szörnyű véget ért a találkozásunk.

Két héten át minden este az ágy mellé állítottam egy digitális kamerát,ami egész éjszaka felvételre volt állítva.Minden reggel,amikor felébredtem,visszanéztem a felvételeket,de csak a természetes zajokat,hangokat és a saját mozgolódásomat örökítette meg.Aztán a második hét vége felé,amikor lefuttattam a felvételt,érdekes hangra figyeltem fel.Ez egy szokatlan,éles hang volt,mely a Figyelőre emlékeztetett.Annyit tudok róla,hogy már hallottam azelőtt ezt a hangot.Úgy érzem,mondott valamit a férjemnek,amikor olyan közel ült hozzá.Nem emlékeztem semmiféle hangra arról a szörnyű éjszakáról,de amikor meghallottam a felvételen,minden emlék visszaidéződött.

Hogy a lányomban miféle gondolatok játszódtak le akkor,csak találgathatom,mégis nagyon bánt.Nem láttam a figyelőt,mióta tönkretette az életem,de tudom,hogy most is ott vana szobámban,amikor alszom.Tudom és félek,hogy egy éjszaka arra ébredek,hogy ott ül és engem bámul.

Oldal: A figyelő története
Szellemes történetek,borzongás - © 2008 - 2024 - hmszellemek.hupont.hu

Az ingyenes honlapkészítés azt jelenti, hogy Ön készíti el a honlapját! Ingyen adjunk: Ingyen Honlap!